www.SokzBuraka.pl
LUBI NAS JUŻ: 674.361
Strona główna Czyli świeży sok The best of Czyli smakołyki Kalendarz Czyli mądrości Mówi dżus Czyli kino Bajki skibyCzyli Andrzej Dupa
NASZ SKLEP
NASZ SKLEP
NASZE FILMY
Nasze filmy
www.SokzBuraka.pl

JEDNI MYŚLĄ O CHORYCH DZIECIACH I SENIORACH, INNI TYLKO O WŁASNEJ KIESZENI...
------------------
polub nas zanim będzie za późno: www.sokzburaka.pl

Najnowsze komentarze z Facebooka'a:

Pawel Zarzycki
Tyle co ten czlowiek zrobil dla polakow, nikt inny nie dokonal i to tak bardzo boli pisowcow!!! Zadrosc i wscieklosc ze nie maja kontroli nad ta kasa!!!! Przeciez wiadomo ze zaraz na swoje fundacje by wplacili caly ten dorobek

Wiesław Trepiak
I nadal kradną i rozdają ... Wystarczy nie kraść , z VAT ,podatków,kraina kasą płynąca.....nadwyżki jak nigdy dotąd. He he .. A łapy wyciągają do Uni po kasę ,,,,dobre ...

Wanda Rzymska
Nie sadze, zeby w puszce znalazl sie chocby grosz. Z calym szacunkiem dla p.Owsiaka wazna jest jego osoba, ale tez cel na ktory zbierane sa pieniadze

Lidia Berus
To co robi Owsiak nikt z pisowców nie jest w stanie stanąć na wysokości zadania jedynie krytykować to o tak są pierwsi jedynie jeśli chodzi o wydatki to niech patrzą na swoje jakie wydali w ubieglym roku no i czy im starczy na obiecane 500+ no i na Rydzyka amen

Stanislaw Kazmierski
A jeszcze jakby powiedział że na radio ma ryja to dopiera by była kasa

Borys Baranowski
Ale to prawda, że Jurek poprzez różne fundacje dużo pieniedzy bierze dla siebie i swojej rodziny?

Konrad Kostka
A Małgorzata to co? Kijek od kaszanki? A wesoła wdówka po gienieerale toże by chatieła.

Danuta Kolasinska
Najlepiej jakby zebrane pieniądze oddali Rydzykowi to by mieli poparcie..

Janusz Antosik
JEŻELI CHODZI O TĄ panią TO JESZCZE TRZEBA BYŁO BY DOŁOŻYĆ!!! BO MAŁO !!! SALOPE !!!

Jolanta Grzybczynska
W życiu tylko nie to😕

Andrzej Lepacki
Dla hieny smoleńskiej !!!???

Dana Borek
Lepiej dla Tadeusza z Torunia .dopiero Owsiak byłby doceniony .

Helena Jasińska
Ta hiena juz naladowala swoje kiszenie

Teddy Koala
PiS to kutafony z ambony!

Grzegorz Babiaczyk
Zagrać to ona może na fujarce Macierewicza 😂

Sebastian Kazul
Jeszcze lepiej dla kota Jarusia :)

Robert Woźniak
Za to WOŚP pobiłaby historyczny ANTYrekord...

Wanda Ilona Opiela
Może się wreszcie hiena smoleńska nasyci 😠

Jolanta Schob
TAM DWIE HIENY . BRAWO JUREK

Leszek Szubert
Tylko kto by do puszek wrzucał ... same mohery chyba ....

Andrzej Dąbrowski
Zawsze Juras z Toba

Anna Stadnik
To ja nie dam szm...juz sie nabrala kasy

Jolanta Kuzdro
Tak może zagrac na fujarce ha,ha